Powered by Blogger.
RSS

Bersara atau tidak??

Untuk pengetahuan sume,aku mmg btol2 mnat men bola ngn futsal sejak keciikkk lg...Macam2 experience yg aku dah tempuh dlm sukan yg aku minati ni...W,pn aku cmni,tp family aku krg support hobi utama aku nie sebab yer la kn,nnt tkut injured or pe2 yg negatif la jd kat aku...Experience yg aku plg ingat adalah mase sebelom g PLKN ,aku hampir patah kaki kerana bermain bola di kampung (baru sampai dari Kuala Lumpur)..Hahaaha...Dok uma 1 bulan lebih aku maser 2,mak aku bkn men lg suruh aku jgn men bola lg lepas nie..Tp lepas aku  bek dri injured yg hampir merosakkan mase depan aku 2,aku still men bola gak kat kmpng & juga mase form 6,coz dok kat ostel (mak aku xtau pn)..Smbung study,aku study kat KPA, mybe de hikmah aku masuk kat cni,walaupn ade gak offer dari U lain yg aku reject!!Hahaha...Study kat kolej,macam2 kerenah & tabiiaaat mmbe2 yg aku

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Joel said...

anda jangan lah bersara...hampa anak2 buah nnti..hahaha...

zul azhari said...

bersara demi kebaikan palyer2 yg lain adalah yg terbaikk..haha..nanti kalau aku main,menang lagi...xbest la kan....

Post a Comment