Powered by Blogger.
RSS

FUTSAL KARNIVAL SUKAN ASTIN!!!

JOHAN!!!Yaa!!itu lah yang telah kumpulan kami menangi pada hari semalam...Walaupun pasukan yang bertanding cumer 6 pasukan jer,tapi leh katekan semua pasukan berikan saingan gak la...Terutamanye pasukan LG B & LGC...Sebenornye,pasukan nie adek beradek kiteorang gak la coz name pasukan aqpun LG A yang dikategorikan sebagai Legend (senior)..
Game yg first kiteorg menang 3-1 lawan team LG B, yang diketuai oleh Jinggo..Aq pat score 1 walaupn x smpai aty..hahaha...
Game yg second, lawan dengan Pasukan LG C iaitu Underground..Pasukan nie mempunyai semangat juang yang tinggi sebelum game..Persediaan awal telah mereka lakukan seminnggu awal sebelum futsal dijalankan..Memang aku respek ngn dorg nie...Tapi pasukan diorang tewas dengan pasukan kami dengan jaringan 2-1..Ini bermakna mereka belum dapat menyaingi pengalaman dan kesenioran pasukan kami..Hahahaha...
Perlawanan dengan pasukan lain aku x fokus sangat coz main cam nk x nk je sebab petang pas abes main futsal 2, aku kene main bola padang lak..Penat weeyhhh!!! Maser men bola padang 2,cam nk mati pn de gak aku raser..Mane xnyer,dah la pagi men ftsal maser panas2, petang men bola padang lak..Kalau de awek yg bg support xper gak kn...?Walaupun kami tewas, dengan jaringan 2-1 tetapi aku bersyukur gak kerana dapat men, coz nie merupakn sem terakhir aku kat kolej...Pasni aku pn xtau mane arah tuju aku aku dalam bidang bola sepak..
Semoga perjalanan aku sebagai pemain bola sepak dan futsal akan berterusan walaupun aku dah bekerjaya dan berkeluarga nanti..Coz mmg minat aku terhadap sukan nie,mmg dah sebati ngn hidup aku walaupun mak aku kat kg 2 macam2 dah komen..Hahaha..aq wat derkk jer la...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment